AKU dan MAT

Assalamualaikum w.b.t.. apa kabar pembaca semua? Harap sentiasa di lindungi dan dirahmati oleh NYA.
dari dulu lagi ne benda kena belajar~
Hari ini rasa macam agak skema sikit berbanding hari2 sebelum nie… hehe.. ntah la kenapa… huhuhu..
i like mathematics~
Entri kali ini pasal MAT538… tau apa tu? MAT = mathematic. 538 = kot kursus.. ringkasannya MAT538.
Seperti kebiasaannya, setiap paper math nie aku paling rilex~ makanan la katakan.. ehehe… tetapi~
hmmm... betul jgak kn?? 
Esok 7.11.2010 – F6, 9.00AM – 12.00PM… aku punya paper mat538… agak banyak jugaklah buat passyear ne, tapi banyak juga tidak tahu… besanya aku jumpa pensyarah untuk setiap paper math yang aku ambil… start la dari darjah lagi… cikgu juraidah, cikgu chang {sekolah rendah} CIKGU siew, CIKGU Ting, Miss Ho, [sekolah menengah], MDM Ung ling ling, MDM hazlenah, Sir Ruzaleh, [Diploma], dan yang terkini MDM Noorlia Noor [ijazah]..
Alhamdulillah dapat ingat semua tenaga pengajar MATHEMATIC.. hehe… J
Tapi antara semua nie, MDM NOORLIA ja aku tidak jumpa untuk berbincang pasal lebih lanju passyear~ I’m really sorry mdm…. hmmmmmm….
Agak gementar untuk menempuh hari2 esok, index, vector, differentiation, double integral, application, Fourier series dll…. Semua ini kena faham… kalau ingat2 balik banyak lagi belum cover.. kalau la di ubah sikit soalan tu, ntah dapat jawab ka tidak ??? aduh~ L… apa yang tinggal lagi HAFAL RUMUS… huhuhu… mudah2 la dapat hafal ne malam n perform A+ esok pagi.. heheh.. amin ya rabb..
Apa2 pun, di sebalik kerunsingan diri pasal math nie.. ada juga harapan untuk buat yang terbaik..
My idol pasal math!! i want to be like alkhawarizmi
GUDLUCK JUMARDI_ALKHAWARIZMI….
Dan semoga Berjaya juga untuk semua pejuang MAT538 esok~
Alkhawarizmi bukan hanya pada nama:

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers