harapan setinggi langit

Salam result exam…
Akhirnya segala persoalan sejak 5 MEI 2010 [selepas paper terakhir, inorganic chemistry] terjawab…. Inilah usaha yang aku dapat sebab last minutes belajar… menyesal jgak la.. maka, target boleh dapat lebih tinggi lg.. lebih2 lagi paper yang B tu paper yang aku sgt2 target A… huhuh… bukan rezeki kali.. tepa… insyaAllah hajat semester nie untuk dapat kan 3.8 keatas tercapai untuk semester hadapan… DEKAN ? perkara yang menjadi targetku sejak dari diploma lg.. tapi untuk ijazah nie, aku akan berusan untuk dapatkan ANC [anugerah naib canselor] sebab time diploma tidak dapat, kerana terlepas satu semester dekan pada semester dua 3.43…. result exam kali ini agak memuaskan jgak, kerana 3.72 ini adalah yang tertinggi di kelas,.. Alhamdulillah.. sbenarnya keputusan ini untuk kaum adam dan orang2 sabah.. supaya tidaklah menunjukkan sangat yang kaum adam nie ketinggalan dalam pelajaran…
alhamdulillah, 3.72
Walaubagaimanapun aku amat bersyukur dengan keputusan ini, walaupun target tidak kesampaian… insyaAllah next semester akan berusaha lebih baik…  apa2 pun aku cukup berpuas hati dan berterima kasih kepada kawan2 yang memberi ilmu serta pengetahuan pada semsetert ini… syukur kepada Allah s.w.t !
Insan bakal ANC, insyaAllah: 

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers