Persediaan





Salam, dalam menghadapi peperiksaan yang bakal tiba, semestinya ramai pelajar pada masa nie menghadapi  tekanan masing – masing…  pada akhir2 minggu sebelum peperiksaan inilah pelajar dikejutkan dengan pelbagai test dan assignment yang melambak dan kena di hantar sebelum tiba waktu peperiksaan. Apa yang berlaku kepada semua pelajar pada masa kini, juga turut aku alami…

Dalam menghadapi peperiksaan yang bakal menjelang tiba ne, pelbagai langkah awal yang aku cuba aturkan untuk menghadapi peperiksaan. Walaupun di tambah dengan tugas- tugas persatuan yang belum selesai, aku cuba untuk bahagikan masa sebaik mungkin. Supaya aku bukan sahaja Berjaya dalam berpersatuan, malahan turut menempah kejayaan dalam pelajaran.

Walaupun, markah on going assessment (OGA) agak teruk, tapi aku percaya bahawa, aku masih lagi diberi peluang untuk melakukan yang terbaik pada paper exam nnt. Teringat kata seorang penyarah, Prof zainuddin, “ walaupun test2 yang kamu hadapi teruk, tapi jika kamu perform yang terbaik pada waktu exam, maka itulah gred yang akan kamu perolehi pada slip kelak”. Aku percaya aku masih punya harapan untuk digelar pelajar DEKAN!! Gudluck jumardi_alkhawarizmi !
!gudluck to all

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers