Edit seketika..

hmmmmmmm....... 
Sy nak cerita apa pulak ne? sebebnarnya aku pun tidak tahu apa cerita yang ingin aku utarakan di blog ne.. kekadang kita sendiri ‘blur” dengan tujuan kita.. samalah seperti keadaan ku sekarang ne.. tiaa yang mahu dikongsi tetapi hati ini tergerak untuk update… hehehe.. kalau cerita pasal studying, mmg femalassss jgak… 
berubahlah jumardi alkhawarizmi~

5 Responses
  1. laaa...ak sgka la cter pa td..huhuhu
    tp kan dlm situsi ko skrg,ada tol ny la jgk..
    kita xtau nak ckp pa,tp nak sgt update bnda nie..huhuhu
    pda dasar ny..tlalu byk kita nak cter smapi xtau nak kuar kan mna 1 dlu.then jd la Mr.Blur sketika..

    besa la 2 jumar...

     

  2. wow... kata kata mantap... ye, kekadang rasa banyak ja mau tulis... last4 blur.. ntah tak tau nak tulis apa.. hehehe

     

  3. mcm ko la 2 skrg..aiseseeseshhh...ajr wa ka wat nufnang...hihihihi

     

  4. aku pun tak tau pasal nuffnang tu... aku minta ajar ngan c franky jgk.. sampai sekarang aku masih blur pasal benda tu

     

  5. ooo..huhuhu..
    ba mc lg ko blur..ahakzzz..jgn smpai gila ya...ahakzz...;p

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Followers