Pening!!..

2 hari lalu kepala sakit betul.. mungkin di sebabkan aku selesema hari rabu tu… macamna jgak, awal pagi tu, sebelum p mandi aku ada terhidu bau rokok.. sebab tu jadi macam nie… besalah, aku alah pada habuk dan asap…

Sejak time tu, selesema ku nie effect pegi bahagian gigi dan otakku… otak yang paling sakit sebab otak nie macam berdenyut kencang…uhuhhu… SAKIT!

Semalam aku tidak dapat tidur kerana banyak yang aku terfikir… secara tiba2 fikir masa depan, keluarga dan masalah yang akan ku hadapi untuk kehidupan akan datang…fikir pasal mau sambungkan pelajaran di indonesia ambik dentist dan macam2 lagi yang bermain di lubuk fikiran ini...ARH!!!!! lagipun semalam kepalaku pening dan sakit apabila digerakkan sedikit… sakit yang amat sangat!.. aku tidak dapat tidur sampaila jam 2:30 pagi tu… aku cuba kosongkan fikiran supaya dapat ketenangan sedikit, tapi aku tidak boleh jgak… alhamdullillah selepas ja bangun dari tidur pagi tadi.. selesema dan sakit kepalaku hilang… mungkin inilah sedikit balasan dari ALLAH S.W.T atas perbuatan hambaNya  yang lemah nie…

1 Response
  1. BayuKK Says:

    lek bha Jumar...:)


    semoga ko akan terus sihat.

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers