3.73...

Apa yang aku target awal sem lalu kini hancur…Akhirnya benda yang ku nantikan selepas habis ja paper 7 November lalu kini tiba….
Entahla, keputusan exam kali ini langsung tidak membuatkan aku gembira… kadang2 aku hairan jugak kenapa?, maka keputusanku nie ketiga tertinggi selepas keputusan ivy (3.93) dan vj (3.91)… tapi aku Cuma dapat 3.73 sahaja….
Walaupun masih dekan, tetapi aku rasa keputusan nie membuatkan aku tiada rasa apa2…. Kalo lihat reaksi c jai semalam begitu gembira dia lihat keputusannya! 3.69!! sambil melompat2 lagi… tapi aku lain pulak, walaupun ketika memasukkan no matrik dan no kad pengenalan tu tanganku bergegar…. Tapi selepas kuar keputusan tu,benda yang ku lihat pertama adalah huruf “B”… rupanya bioku yang B.. uhuhuhuh yang lain ok jgak la, dapat A jgak smua….
Tapi aku masih sedih, petang semalam (18 dis) aku call kakakku dan beritahu keputusan ku , tapi mereka expect lebih dari itu.. paling rendah pun 3.8 keatas… uhuhuhu… sabar sahaja la jumar….
Tapi insyaALLAH aku mau lupakan hal ini dan cuba keputusan yang lebih baik lagi tuk next semester… insyaAllah….

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers