Melawan Kesepian

Ntahla, sejak kebelakangan ini, banyak yang aku rindukan.. aku pun tidak tahu kenapa… banyak benda yang membuatkan aku teringatkan mereka.. terutamanya orang "tu" yang sentiasa aku rindu wat masa nie.. banyak betul kenangan kami bersama terutamanya sepanjang 3 sem kami berkenal…

Semalam aku pergi jalan ngan kawan rapat ku yang masih tinggal di uitm nie… apabila aku lalu sahaja di kawasan Bandaraya kk tu, banyak yang membuatkan aku mengimbas masa lalu…kenangan pahit dan manis… ketika berjalan di sekitar servey tu, banyak barang2 yang membuatkan aku teringat pada kawan2 yang belum pasti lagi kapan aku boleh jumpa mereka… aku jadi lemas dan mendiamkan diri sepanjang perjalanan pulang ke hostel kerana tidak dapat menahan perasaan rinduku ngan durang semua… lihat meggi, kfc, McD, pantai dan banyak lagi membuatkan aku ingat kepada mereka semua…

Kadang2 aku jadi sedih mengimbas semula kenangan bersama kawan2… lagu ketika aku menulis blog ini [ datuk siti Nurhaliza – melawan kesepian-- ] membuatkan aku teringat kembali kenangan lalu dan memberi semangat  agar aku tabah dalam melawan kesepian ini…

Tabahkan diri jumar!

my very best Friendzzz!!!

my best senior pren

aku n kak dia... 

senior ku yang tamat da diploma

2 Responses
  1. BayuKK Says:

    InsaAllah Jumar.

    Lumrah kehidupan setiap pertemuan pasti adanya perpisahan.

    Ermmm.. patutlah ko diam semacam.

    Tapi jgn risaulah, Kawan yang baik pasti akan sentiasa bersama ko ketika susah dan senang. Dan bukan mudah untuk mendapatkannya sehinggalah ko merasai akan kehilangannya.

    ..."sebelum ku kenal, diri mu siapa"

     

  2. laaaaa
    sedih ka???
    eummmmmmm~~~~

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers