Selamat tahun baru

Assalamualaikum…
Selamat tahun baru buat semua rakan2 UiTM Sabah dan juga tuk kawan2 yang lain…
Biasanya soalan lazim inilah yang selalunya di Tanya oleh kawan2 sekeliling kita… iaitu ‘azam’.. setiap orang punyai azam masing2.. azam ku pulak untuk tahun baru 2009 nie, aku ingin menjadi seorang muslim yang sejati... walaupun agak sukar namun azam nie insyaALLAH dapat ku lakukan sekaligus memenuhi azam tahun baru ini… azam lain pulak, macam biasalah, sebagai seorang mahasiswa mestilah inginkan keputusan yang CEMERLANG! Harap2 tahun akhirku di UiTM Sabah nie menjadi satu medium untuk aku meningkatkan lagi kemahiran dalam bidang akademik nie… harap dapat terus dapat anugerah dekan dan menjadi graduasi CGPA 3.6 keatas… insyaALLAH….. dan dalam kehidupan seharian pulak, aku harapkan aku menjadi semakin matang dan disayangi oleh orang ramai… aku inginkan perubahan pada diri pemikiran dan tingkah laku.. harap 2009 ini menjadi tahun yang amat2 bermakna bagiku…

2 Responses

  1. heiya~~
    sudah2 la tu berazam plastik
    hahahahah

    BORING~~

    ;p

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers