Aku yang kucar kacir…

Assalamualaikum w.b.t
Huhuhu… ogos telah pun tiba… hari nie aku berpuasa sunat… insyaAllah… ya la kan, mungkin aku dah banyak dosa yang harus aku hapuskan satu persatu.. namun di sebalik mohon keampunan tu, masih ada jgak penambahan dosa.. huhu… inilah manusia bernama jumardi alkhawarizmi…

Entri kali ini menceritakan pasal bagaimana keadaan study ku wat masa nie.. tak tahu la, mahu dikatakan kuat tidur, tidak la jugak.. dah penat seharian mestilah tidur.. then tidur tak bangun2.. ingtkan nak study awal pagi, 5.00 pagi seperti kebiasaannya ku lakukan sebagai aktiviti harian, namun ketika ini, aku langsung tidak dapat bangun unutk belajar mahupun solat subuh sekaligus… ya Allah lemahnya hambaMu nie… tolonglah ~

Study ku semester nie ASB3CN2 amat kucar kacir.. walaupun setelah sebulan beajar dan menghadiri setiap sesi kuliah, namun aku rasakan otak ku nie empty of knowledge… huhuhu, kali ini aku tekad!! Aku mau belajar~~!!! Tidak kesahlah, SMF ka ACES ka, ataupun makian atau hinaan daripada orang lain.. I don’t care~~ I’m here as student, and I want to study to achieve my goal .! gambate… tp.. persatuan tetap persatuan….
huhuhu... belajar~~
Minggu nie, bolehla dikatakan minggu pengumpulan “test” …. insyaAllah aku dapat belajar n jawab dengan cemerlang setiap test yang jumardi alkhawarizmi hadapi…
Insan tabah dan bersungguh-sungguh mengejar pelajaran yang banyak ketinggalan:

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers