TPM (TENAGA PENGAJAR MUDA)

Uhuhuhuh.. nda sangka jgak aku dicalonkan oleh pensyarah ( MR. AJIMI) sebagai salah seorang calon untuk menjadi TPM.. aku agak terkejut jgak kemarin (17 feb. 09) sebab sebelum jumpa sir Ajimi petang tu, sir Hafiz ada cakap dengan aku, “jumar, ko mau jadi pensyarah ke?”… aku pun tersentak la sekejap, kenapa tiba2 ditombulkan persoalan pensyarah ngan aku, petang tu jgak, miss PAT ada cakap yang salah seorang di kelas ini dah di calonkan sebagai tpm oleh fakulti sains gunaan. Time tu jgak, aku dapat sms sir Ajimi, “kalo ada masa, jumpa saya secara personally”.. so petang tu, aku pun jumpa la sir jimi dan segala persoalan pasal tpm tu terjawab…

Anyway, aku  masih fikirkan tawaran tu, dapat atau tidak biarlah atas petunjuk ALLAH S.W.T yang tentukan…aku takut jgak kalau2 choice kali ini tidak tepat seperti sebelum ini( ambil kos bio, n tinggalkan subjek favourite MATEMATIK)….

Apa2 pun, thanks a lot to MR. AJIMI because gave me this opportunity and trust me very much of this job. Thanks =) 

4 Responses
  1. BayuKK Says:

    Salam. Tahniah. Dah agak dah...time modul ngan budak² part 3 baru² ni pun ada bilang gak ngan durang 'kemungkinan' ada seorang dari JPK ( DIS ) student yang akan di calonkan jadi TPM.

    Nampaknya berhasil.

    syukran.

     

  2. ceh, aku pun lum tau lagi apa tindakan yang akan ku buat nnt... anyway thanks!

     

  3. ini baru la~~~ble menyelam sambil minum air ni~~

    buang bah word verification 2...mnyusahkan~!!!

     

  4. heehe... varification apanya zar??? semlam aku mimpi ko balik kk semata - mata mau jumpa kami semua.. sempat lagi kita solat jumaat sama2 dalam mimpi ku tu.. hehehehhe

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers