MAINAN MIMPI..

Astagafirullah… setelah sekian lama aku tidak mimpi orang tu, akhirnya semalam aku mimpi dia semula… tapi mimpi kali ini agak berlainan seperti sebelumnya… tetiba aku mimpi dia berada di Sandakan, di kampungku yang tidak wujud lagi sekarang sebab dibuat pembinaan hotel…

Sampai sekarang aku masi fikirkan mimpi itu, sebab sebelum nie aku langsung tidak pernah mimpi dia lagi… mungkin ada makna disebalik kejutan mimpi ini, walaupun ini hanyalah satu mainan tidur… tapi bagiku, dalam mimpi itu “dia” selitkan nasihat untukku yang orang katakan aku dah banyak berubah …

Now, aku still fikirkan benda tu… 

3 Responses
  1. BayuKK Says:

    bagus tu ...di nasihatkan lagi ko.
    :P

     

  2. Franky Boy Says:

    siapa "dia" tu ah.. hehe..

     

  3. biarlah rahsia frank.. aku pun malas mau mention nama tu lagi.... sebab hakikatnya, aku dah tau segalanya... hahahaahha

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers