DISQUALIFIED?

Argh…. Semua ini tidak adil!! Adakah patut kami sudah masuk final untuk tournament DOTA tetiba sahaja disingkirkan dari game??? maka, kami team eX. Sudah cari sapa no. 1 atau no. 2.. tapi semalam (17feb. 09) tetiba sahaja c eX. Goblak cakap yang kami disingkirkan.. WTF!!! Aku tidak berapa senang jgak ngan keputusan penganjur (team Ms) sebab sepatutnya kami akan jumpa Ms untuk final (eX. Vs [Ms]).. sebaliknyanya kami dingkirkan dan team Ms akan lawan tean [DG] untuk cari sapa juara n naib juara… asalnya tournament ini just for fun.. tapi macam nampak sangat tindakan Ms semlam tamakkan  duit. Bukan jgak mahu memperkecilkan team DG tapi setakat permainan team DG bukan pro sangat untuk tanding Ms, macamna pengurusan mereka kami yang dipersalahkaN??? Kenapa kami disingkirkan?? Semua ini buat kami dari team eX. (eX. Luffy, eX.goblak, eX.Sadist,eX.PoLoNi and eX.Moonlight) rasa tidak puas hati dan rasa seperti ditikam dari belakang oleh teman sepermainan sendiri?? Anyway.. aku tetap tidak puas hati dengan keputusan melulu penganjur!!!!

4 Responses
  1. m@nn Says:

    apa nak buat kan.. terima jak lah ngan seadanya walaupun hati tuu masih ada rasa tak puas hati... ada hikmahnya tuu, just kita jak tak nampak lagi.. Allahhualam.. Anyway 4 me u are the winner... chayo!!! chayo!!!!

     

  2. Franky Boy Says:

    mmm.. saya pun tidak tau apa mo komen.. kalo saya nampak, dan tau apa yang terjadi sebenarnya in detail, mungkin dapat la saya komen2 kan.. sebab bagi saya, saya baru dapat cerita dari sebelah pihak ja.. sebelah pihak lagi tu, mungkin nanti la saya p tanya2.. sebab saya kenal juga penganjur tu kan.. apa2 pun, macam usman cakap, mungkin ada hikmah semua nie.. jangan la amik benda ni satu benda serius.. ingat, masing2 ada tujuan utama masuk UiTM.. and so do you..

    jangan la amik benda tu serius.. game is just a game..

     

  3. ceh... mmg la ia sebuah game.. masalahnya, ini bukan pasal game, in pasal maruah?? anyway, kami semua dah ok pun! =)

     


Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers