MINGGU YANG PADAT

Salam…

Lama jgak  tidak update blog nie… mungkin kehiduoan sejak masuk part 5 nie busy sangat… lbih2 lagi subjek csc317… ya ALLAh kadangkala beri tekanan yang paling besar… campur lagi subjek bio310, rasanya masa kuliah 3 jam tidak cukup untuk sesi pembelajaran.. tapi apa leh buat, dah memang jam kuliah dia 3 jam ja…

Buat laman web nie yang paling teruk sya rasa… dah la aku nie ndak berapa suka tengok kod2 html yang ntah susah betul nak paham.. sakit mata tgk kod2 html n javascript tu.. ndak paham langsung!! ARGGHHHHHH..

Minggu lalu adalah minggu yang paling busy bagiku… nasibla dah berlalu minggu tu, kalo ndak boleh pengsan nda cukup tidur hari2…

Isnin = lab report bio, selasa = presentation bel300, rabu=test chm, khamis=hantar kerja csc (paling tekanan), jumaat=presentation bio310, perjumpaan ppp bersama pelajar lama..

Jumaat malam tu, aku rasa tekanan betul, dah la aku penat 1 week tu, banyak lagi mau di urus jpk tu.. masa pejumpaan ppp bersama pelajar lama tu, kawan2 jpk yang lain ashik Tanya, “jumar, kenapa ko muram, Mekong, ndak senyum??”  aku cuba jgak untuk senyum malam tu, tapi aku betul2 penat, tidak cukup tidur, rasa ndak puas hati, lapar dan macam2 lagi yang bermai di kepalaku.. kalo boleh mau ja aku pergi tidur n tinggalkan malam tu… hehehhe.. yang lebih tidak puas hati, kenapa la aku yang bekerja time perjumpaan tu, macam semua masalah aku yang cetuskan… BENCI!!!! Bagus ndak payah kerja, ndak jgak kana marah…

Anyway, aku dah lupakan minggu lalu tu, dan sekarang prepare untuk minggu yang aku datang.. doakan saya lepas segala-galanya….

2 Responses
  1. BayuKK Says:

    Kadang - kadang bila kita 'berada' dalam keadaan yang penat, lapar dan segala²nya yang kita rasa. itu yang membuatkan kita rasa macam 'ada' saja yang tidak kena.

    Tapi itu perasaan saja bha tu.

    Dan kita kena selalu berfikir bahawa bila ada 'teguran' yang dibuat bukan bermakna ko nie 'bermasalah' atau pencetus kepada permasalahan tersebut.

    Teguran dibuat disebabkan orang 'concern' ngan ko. Kalau orang buat tak tahu...tak beri perhatian / teguran maknanya orang tak kisah...jadi mcmana?

    Sapa juga yang ada marah ko malam tu...:P

    perasaan mu jak tu...

     


Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers