AKU PERLUKAN PETUNJUKNYA..

Aku betul2 ingin berubah.. menjadi seorang yang muslim yang patuh pada perintahNYA… aku cuba mengharungi hidup2 yang mencabar ini.. kehidupan tidak seperti dulu, dan kehidupan akan datang tidak akan seperti sekarang.. oleh itu, aku kena tabah dan tetapkan pendirian menghadapi masalah yang satu persatu menimpa diriku ini…pemikiran semakin bercelaru dan aku perlukan ketenangan untuk mengharungi liku2 kehidupan dan dugaan NYA… aku tidak mahu hidupku hancur dalam pelajaran, kerana aku sedar bahawa education is the most important in my life!!!

Ya ALLAH, AKU HANYA MANUSIA HINA YANG AMATT PERLUKAN PETUNJUK DAN KEREDHAANMU….

1 Response
  1. BayuKK Says:

    syukurlah, semoga ianya akan berhasil. amin.

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers