Aku rasa aku semakin menyendiri…

Astagafirullah… ntah kenapa sejak kebelakangan nie, aku rasa seperti kehidupan ku semakin sunyi dan sepi… mungkin kerana aku malas dah mau bergaul ngan orang lain, try gak mau ubah attitude diri… tapi semakin aku mau lakukan begitu, rasa macam sendiri…

Mungkin tahun akhir nie, aku mahu terus menyendiri dan melupakan segala fikiran2 negatif dalam diriku ini.. aku cuba tuk belajar lebih masa, kurang main game… tapi rasa macam sesuatu yang lain pulak.. mungkin ini satu perubahan yang agak jangkal ku rasakan tuk kali pertama… aku rindu kawan2 lama yang sentiasa heppy n ceria selalu…

Wargh…AKU HARAP CEPATLA BERAKHIR KEHIDUPAN DI UiTM SABAH NIE….

1 Response
  1. Franky Boy Says:

    relek la... ok juga ko tu... hargailah apa yang ada sekarang nie.. nanti2, u will miss that moment.. definitely..

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers