TinggalKaN Math!!!!

Ndak ku sangka akhirnya penghujung aku blajar math akan tamat! Sejak kecik lagi aku dah minat mengira… Namun mengapa aku harus tinggalkan?????

Sedihnya… math la yang banyak membantu aku dalam exam… dari kecik sampai sekarang!!! Ndak lari dari A!!!

TAPI KENAPA AKU HARUS TINGGALKAN MATH???? (nangis)..

Aku masih ingat lagi pada cikgu sekolah rendahku, masa tu test math… aku ja sorang dalam kelas dapat full mark!!!

Cikgu Juraidah cakap-“jumardi ko diam2 ubi berisi… air yang tenang jgan disangka tiada buaya”

Pa lagi… bangga la…hehehhehehe… dari situ aku betul2 minat math… sampaila sekarang…

Tapi… mgkn part 4 nie las blajar math! Tekanannyaer….

Subjek yang aku ndak brapa minat biology tepaksa diambil….

Bukannya kemahuanku mahu hadapi semua ini!!

Bukannya pilihanku mahu menempuhi subjek ini!!

Bukannya niatku mahu melencong dari math!!

Tapi apakan daya… kita hanya anak yang taat pada perintah keluarga…

Walaupun kita terpaksa korbankan dirI menempuh dugaan ini…

Kalo aku piker, buat pa mau dengar cakap kuarga kalo aku ndak minat!

Doktor Jumardi???? Jangan perasan la…

Hehehe…

Tapi jauh di lubuk hatiku… aku terpaksa tunduk kerana aku tahu mereka la yang bersusah payah meneNtukan hala tujuku buat masa ini…

Bukannya aku lemah, aku BOleh! Tapi aku tetap akan tunduk atas nama TAKDIR!...

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers