KepuTusan Exam Dah kuar!!!!

Ya Allah, takutnya menuggu keputusan nie??????????

Risau bangat! This is the first time im don’t want to wait my result…

Ntahla napa??? Before this, end ja exam, ndak sabar mau lihat result…

But it not same now, coz I know my result will not as I expected… dekan??? Ndak telintas pun!

Hehehhee….

Teruknya la bah aku jawab time exam ari tu…

Especially bio200! Huh, mo brain cannot think about bio time di dewan peperiksaan tu… mgkn malam tu overdos men game kali…

Aku minat jgak bio nie, tapi ntahla… part 3 nie, hancur minat tu! Mau convert phy ja…

Time hari kuar result tu, seingatku hari jumaat! Time solat jumaat tu ada gak jumpa ngan sir ruzaleh, bagi signal lg… tertanya2 aku??? Math aku teru ka?? Hehehe… udah jangan fikir la…

Petang tu trus emel sir “R” Tanya macamna??

Dia cakap it just joke… kamu akan dapat apa yang sepatutnya…

Lega hati ku…

Sampai sekarang aku simpan kata2 itu “kamu akan dapat apa yang sepatutnya”…

Maksudnya jika usahaku banyak… banyakla pendapatan terhasil…

Habis ja keja jam 5 petang tu, aku ngan azhar pegi la wireless at JPK room! Tiba2 datang usman ckp keputusan dah kuar!!!

Ha!!! BETULKA!!!

Pa lagi aku direct la p laman web UiTM cek keputusan…

“2006111277. 880909495315!!!

ANUGERAH DEKAN! “

-itula benda yang first time time buka Result tu… ndak mau tgk lagi yang lain!!

Pa lagi, teriak kegilaan dah!!!!!! Warggggghhhhhhhhhh!!!

Cek semua rupanya bio ku ndak la fool sangat… dapat b+…

Bel250 (B), bio200(B+),chm259(A-),ctu211(A),mat238(A+)…

Alhamduliilah, bersyukur pada Allah… thanks too all my lecturers!!!!

“kamu akan dapat apa yang sepatutnya”!!

1 Response
  1. Anonymous Says:

    salam bang...sya student dis part 3....nk tnya kalo abg ada nota semasa sem3 diploma...sya nak download...

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers