aZaM bAru!!!


salam semester baru...
tidak lama lagi start kuliah..... yang beznya aku dapat jumpa ngan kengkawan yang selama sebulan lebih tidak berjumpa... hehehheheh...
ingin bangat ketemu mereka smua...
rindu mau berebut naik bas, makan di anjung fasa 3 sama2, pegi Indah Permai, begaduh-gaduh dan banyak lagi la... aku ndak sabar dah mau nyanyi2 di kelas nnt... biar ribut satu dewan kuliah tu.... hahahahah...
bagiku kawan ku adalah antara kurniaan yang paling berharga yang diberikan untukku....
jadi aku mesti jaga dan mengekalkan perhubungan antara kami smua....
nda sabar jgak mau jumpa "tenaga pengajar Sains' yang selama ini banyak mendidik dan memberi ilmu secara langsung mahupun tidak... thank to all my lovely lecturer...
tanpa asbab kamu tidakla aku dapat pengalaman yang indah inii...
becerita tentang azam nie....Banyaknya la azam yang aku tanamkan tuk nex sem nie.... harap2 apa yang aku inginkan tuk nex semester dapat dicapai...
Yang paling penting "Iman"... harap2 dapatla jadi muslim yang beriman dan taat pada Allah s.w.t...
part 4 nnt, aku berjanji pada diri akan berusaha tuk mencapai pointer 4.00! itula yang aku hajatkan semenjak dari part 1 lagi...
namun sampai sekarang belum lagi tercapai... kerana aku mahukan yang sempurna walaupun kadang2 yang sempurna rumit untuk diperoleh...
nasiblah nex sem tiada subjek Bel....mgkn subjek BEL la yang banyak jatuhkan pointer ku 3 sem nie.... lega sikit hati...
sekarang fokus 4 subjek ja... harap2 4 nie membawa nombor yang bertuah pada pointer ku, 4.00!! heheheh...
namun banyak halangan yang akan datang... tidak tahu la kerja JPK nnt... mudah2an dapat balance antara JPK dan pelajaran....
banyak lagi yang ingin ku coretkan dalam blog nie... tapi cukupla tuk ari nie....
harap2 apa yang diinginkan akan menjadi realiti....
ini bukan untuk diriku... tapi untuk keluarga, masyarakat dan negara...
jadila insan yang berguna....
salam perjuangan

~jumardi~

2 Responses
  1. BayuKK Says:

    semoga berhasil dan sukses selalu...

     

  2. terima kasih...
    semoga pa yang dihajati dapat dikecapi

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers