Anugerah sainstis muda~

Assalamualaikum w.b.t kepada semua pembaca2 yang dirahmati semua…
Tajuk entri kali ini berkaitan anugerah saintis muda ataupun lebih dikenali sebagai ASM. Mungkin ada yang tertanya-tanya apa itu ASM ? ASM adalah satu hari anugerah dimana pelajar yang mendapat anugerah Dekan semester lepas akan diraikan. Dan penganjurnya adalah daripada MPP dan secretariat mahasiswa fakulti sains gunaan.
Pada 07. Mac 2011, majlis ASM ini telah diadakan bertempat di dewan sri budiman UiTM Shah alam. Seramai 267 pelajar yang hadir untuk menerima anugerah ini termasuklah diriku … hehehe J
Walaupun perjalanan majlis tidak lah sebegitu lancar seperti MALAM PRA GRADUAN UiTM SABAH, namun kira ok la…
dari kiri: pengarah program (aini), Presiden SMFSG (sarah) dan MPP FSG
bersama timbalan dekan HEA FSG, Dr. Rozana

gambar bersama penceramah jemputan@ alumni FSG
Namun cerita utama adalah bagaimana perasaan mendapat anugerah ini mampu aku teruskan.. apabila sahaja namaku disebut. Aku berasa terkilan dan takut, bertanya pada diri…. Adakah aku mampu untuk meraih anugerah ini pada semester ini ?? hanya Allah yang tahu jawapannya… usahaku untuk meneruskan anugerah ini haruslah ditunjukkan mulai dari sekarang… lebih2 lagi sebagai seorang MPP.. namun itu bukan penghalang untuk aku terus dekan… tapi kekadang aku tertanya pada diriku …
Adakah test2 yang aku hadapi dengan tidak sebegitu baik sekarang, melayakkan aku untuk menerima anugerah dekan untuk semester ini?? Aku tertanya…
Layakkah aku bergelar pelajar dekan dan mendapat ANC seperti yang aku idamkan sejak dahulu lagi ??

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers