BANNER MAULIDUR RASUL

Penat buat banner 12 jam ne ari!!

Penatny hari ini… 14 mac 2009… dah la hari khamis tu aku ndak tidur semalam tuk prepare test bio n test csc pada hari jumaat.. hari nee pulak kami kena wat banner lagi untuk esok untuk wakil diploma sains untuk perakan sempena maulidur rasul… hari ini(sabtu) seawal 8 pagi usman dah kejutkan.. dia cakap sir K.A panggil untuk join aktiviti kelab mathematicnya.. aku pun pergilah jgak pagi tu.. mau jgak aku menolak, tapi aku mesti gak turut kata pensyarah.. kerana bagiku, mereka adalah antara orag yang aku paling hormati… walaupun jumaat tu kami test samoai 10.00 malam.. namun tetap jgak penat!... sampai sekarang masih lagi letih dan tidak ada mood..

Dari pagi sabtu ini sampai jam 11.20malam barulah habis banner yang kami buat tu.. (diploma sains part 5).. demi kos sendiri, buat jgak l;a walaupun penat…terima kasihla buat semua kawan2 yang terlibat dalam pembuatan banner hari ini… sesungguhnya, aktiviti sebegini dapat merapatkan ukhwah antara kita semua… terima kasih!!! Sok mau buat perarakan.. 

kami yang bekerja keras menyiakan banner

 inilah hasil tangan kami semua selama 12jam

1 Response
  1. rydah_d A i Says:

    napa batch kamu jak yg kena?? maka kena panggil sume bha..ini discriminate..kikiki..

    cian bha kamu....nawty yer junior len~~

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers