Salam syawal…..

Alhamdullillah, dah masuk raya ke-2 dah… permulaan yang agak segar apabila bangun seawall 5:30 pagi… sempat lagi aku menghirup udara segar di subuh pagi…. Uhuhu.. segar!!!

Pas tu, terus membersihkan rumah dan membuat segala kerja2  yang tertangguh dari semalam… dalam jam 8.10pagi, maka, kami sekeluarga pergi ke kuburan mamaku…. Rasa keinsafan semakin bertambah apabila tiba di tempat perkuburan tu, lihat betapa singkatnya hidup ini yang penuh dengan dugaan dan godaan untuk umat manusia semua…

Selesai ja dari kuburan, kami terus pergi ke rumah bapakku…pas tu,pegi ke taman airport sebab kakakku mau balik terusan nie hari….









aku  dan anak buahku (yusria ramadhani)yang sama tarikh lahirnya ngan aku (09.09.2008)


Kami singgah ke rumah abgku yang paling sulung… lama dah tidak dengar cerita dan berita antara kami sekeluarga…. Dalam jamm 2.00 petang, kami balik ralik rumah di tinusa… sampai ja di rumah, aku terus tidur… terlalu penat dan terlalu kenyang berangkali… uhuhuhuh… malam tu, aku and da geng pergi beraya di rumah c hasda dan c roni, di kawasan sini2 jgak.… dalam jam 10.00 malam kami balik ke rumah masing- masing…

Beginilah kehidupan di hari lebaran nie… insyaALLAH syawal kali ini membuat semua kita bergembira dan ceria sentiasa..

-jumardi-

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers