Family!

assalamualaikum dan salam sejahtera … tajuk entri hari ini adalah berjudul “keluarga” … saja ja mau tunjukkan kepada kalian mengenai keluargaku.. hehe J
Kali ne mau cerita pasal keluarga betul dan keluarga pura… hahaa.. keluarga betul adalah keluarga “kandung” la.. kalau yang pura2 tu keluarga “angkat”
Keluargaku bukanlah ramai sangat pun.. dan x besar pun… Cuma adalah sepuluh orang adik beradik dan aku anak ke 9.. dan lebih sikit, aku ada 30++ anak buah… hehe…
Dan setakat ini, aku ada 3 keluarga angkat..
yang pertama :Keluarga angkat di beaufort sabah (bapa Hassan)
2.    
yang kedua: keluarga angkat di air kuning, Melaka (ayah azzam)
     
     yang ketiga: keluarga angkat di Kuching Sarawak (ayah erwan)
Alhamdulillah semua mereka baik-baik belaka…

Dan yang paling saya saying adalah keluarga sendiri!! adalah ~~~
my own true family!!!! 

Hehehe… apa-apapun saya bersyukur dapat kenal mereka sepanjang hidup ini.. mereka adalah yang terbaik dan family yang saya sangat sayangi… insyaAllah…

untuk tatapan bersama: 
DaripadaAbu Hurairah r.a, sabda Rasulullah s.a.w, maksudnya: “Janganlah kamu membenci bapa-bapa kalian. Sesiapa yang membenci bapanya bererti ia kafir.”
Riwayat Muslim


ikhlas daripada:

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers