Assalamualaikum …
Maaf kepada rakan bloggers semua kerana kebelakangan ini cerita sensasi lambat dipaparkan di blog ini… baiklah .. story kali ini berkaitan malam penghargaan PMDS mac 2012. 
 geng-geng Biro Program UiTM SHAH ALAM MDS Mac 2012
Malam Penghargaan ini sudah menjadi adat selepas sahaja Minggu Destini Siswa diadakan setiap kali. Malam ini adalah sepenuhnya anjuran MPP dengan kerjasama pihak HEP UiTM shah alam. Dimana malam penghargaan ini bertujuan untuk memberi penghargaan kepada semua Pemimpin Mahasiswa yang telah bertungkus lumus penat lelah dan bakti mereka dalam menjayakan MDS sesi Mac 2012.
biro Program MDS bersama dato' TNC HEP UiTM Shah Alam
Sebagai tanda terima kasih daripada Pihak HEP UiTM, maka mala mini pun diadakan.. Cuma nya berbeza sebelum ini (malam penghargaan yang I dah 2 tahun join). Istimewanya malam ini dibuat di INTEKMA RESORT SHAH ALAM. Agak grand la juga bila malam ne dibuat.. besanya di DSB, dataran Fauziah dll…
Anyways, pendapatku, malam sebegini perlu bagi mengenang jasa seseorang. Bagi ku, ini adalah satu pendekatan yang terbaik bagi menunjukkan tanda terima kasih kita pada seseorang.. apa-apapun TERIMA KASIH UiTM!!!

UiTM sentiasa Dihatiku

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers