Salam 1 KPMDS..
Hai uolss…. Apa khabar?? Tetiba jadi rajin pulak update.. hehe… J
Nie nak bercerita aktiviti yang akan dibuat esok, iaitu KPMDS ataupun KURSUS PEMIMPIN MINGGU DESTINI SISWA MAC 2012.. kursus ini bertujuan untuk melatih pelajar-pelajar yang bakal memimpin adik-adik yang bakal masuk ke UiTM pada 25 FEBRUARI ini… hehe.. ini lebih kurang macam fasilator untuk hari orientasi la katakan..

xde banner nak pamerkan, so guna muka depan buku panduan je la.. 
So, esok pagi akan bergerak pulak ke UiTM Dungun Terengganu dan akan berada di terengganu dari 19 hingga 22 Februari 2012… yehaaaa!! Berjalan lagi J… hehe… so, kepada 120 pelajar yang terpilih jumpa di sana Terengganu… abg Jumardi sebagai biro program akan lead adik-adik semua sepanjang berlangsungnya kursus ini…
Waktu-waktu akhir sebelum menjadi MANTAN MPP 2011/2012 .. 

2 Responses
  1. Eyza Exora Says:

    a.jumardi, kursus.. bukan kurus. huhu

     

  2. best kan jadi PM ... syae bru apply jadi PM .. buleh sy tau cmne flow2 bile dah jadi PM ni yee ??

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Followers