KEMPEN

Allahuakbar.. sungguh lama sesawang nie tidak update.. sampai bersawang dah aku tgk… minta maaf la kepada pembaca sekalian… maybe malas2 mau update… tapi akhirnya ada gak mood mau update…

calon-calon MPP UiTM 2011/12
Beberapa minggu sebelum ne agak taff la jugak aktiviti.. kekadang tu sampai nak buat assignment pun rasa tidak mampu.. Alhamdulillah, hari ini ada kekeosongan masa untuk ku utus apa yang berlaku pada hidupku…
Walaupun cerita ini dah lama berlalu, dalam 2 minggu dah, tapi aku tetap ingin share kepada anda semua… tajuknya “KEMPEN”….
banner aku ! hehehe
Nak cerita pasal aku berkempen untuk jadi MPP UiTM SHAH ALAM 2011/12, tapi akhirnya berjaya jgak… kempen sepanjang proses pengundian sgt la best walaupun penat. Dengan CM @kamarul dan penyokong @fadzliza yang membantu… terima kasi kepada semua yang menyokong dan membantu sepanjang proses pilihanraya kampus sehingga menang majority di FSG… hahahah… poyo la pulak~
kad jentera ku... hehehe
Terima kasih kepada kamarul, fiffy, sarah, syura(mewakili semua kawan2 sabah), kak dai dan semua orang yang terlibat dalam mengempen diriku eni.. insyaAllah, Allah balas jasa dan budi anda semua..
Salam terima kasih buat anda semua. J
flyers yang dibagi untuk pelajar.
“its not about me, its not about you, but! Its about us …. FSG “

aku yang digalas tanggungjawab pelajar FAKULTI SAINS GUNAAN :

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers