22 . 2. 2011

Pasti ada yang tertanya-tanya tarikh keramat diatas. Tarikh inilah proses pengundian untuk pilihanraya JPP 2011/12 bermula.. start dari pukul 8.30 pagi hinggalah pukul 6.00 petang proses pembuangan undi dari para pelajar seluruh UiTM bermula.
Dan sepanjang waktu inilah aku berdiri di sisi bilik pengundian sebagai strategi terakhir menarik undi pelajar.
Mantan MPP 2010/11 (azhar) dan penyokong yang banyak membantu! thanks.. 
Dan apa yang paling menggembirakan dan menyedihkan berlaku pada malam itu ialah.
Gembira : tepat pukul 10.13PM bertempat di Pusat Sukan UiTM Shah Alam, ak di umumkan sebagai MPP UiTM 2011/12. Allahuakbar dan astagafirullah, berat beban nie.. bukan sahaja kepada pelajar malahan kepada university sekali…
calon MPP dari fakulti Masscomm. dua-dua menang sebagai MPP! tahniah
Sedih : apabila kawan kawan yang lain tidak berjaya dan kalah dalam jumlah undi.. agak terkejut pabila diumumkan untuk fakulti lain. Tapi ak berpegang kepada kata-kata ini “Allah tahu tahap ujian untuk hambanya, maka apabila rezeki tiada untuk menjadi MPP, Allah ada peluang lain untuk diberi dan diuji.. dan kemampuan manusia adalah terhad”
52 MPP UiTM 2011/2012 yang berjaya dalam proses Pilihanraya Kampus
Yang pasti sejak nama JUMARDI ABU BAKAR, MPP FAKULTI SAINS GUNAAN ini diumum, aku banyak istigfar dan berharap aku dapat jalankan tanggungujawab yang amat besar sebagai pemimpin.. Allah, mohon guide jalanku dan pilihanku … amin
semoga MPP FSG UiTM [Jumardi bin Abu bakar & Muhamad Afiq B. Ismail] dapat menjalankan tugas berlandaskan niat kerana Allah. 

Insan yang bergelar MPP UiTM 2011/2012 J :

2 Responses

  1. jumardi, congratulations !..be a good leader yeah !

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers