Kecewa~

Astgafirullah, malunya mengeluarkan air mata di hadapan kak wawa, tapi itulah yang berlaku tadi pagi atas sebab2 yang tidak dapat dinyatakan disini… biarlah aku dan kak wawa sahaja tau benda ne… mengadu dengan kak wawa nie pun sebab rasanya antara semua, kak wawa dan sebilangan kecil orang lain shj yang mungkin paham situasi dan keadaan ku buat masa ini… kata2 penaik semangat yang di berikan oleh kak wawa pagi amatlah di hargai…  

sedih kecewa dan hampa
selain kak wawa, maybe blog ne la jugak tempat aku mengadu kepada diri sendiri. Adakalanya jika ku tulis di entri ini membuatkan aku lega dan rasa senang sedikit dengan masalah yang aku hadapi.. tapi apa – apapun aku harap aku dapat hadapi dengan tenang dan jayanya… insyaAllah.. aku ikhlas buat kerja ini keranaNya~
Insan yang kecewa, hampah dengan organisasi sendiri =’(  

2 Responses
  1. Dato' Jai Says:

    jumar ko knp?...erm..

     

  2. dont give up..dlm organisasi memg mcm2 masalah ada..
    yg pnting semua kena saling memahami n bertimbang rasa..
    all the best~

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers