sedikit masa lagi...

Salam.. ada kalanya aku rasakan hidup ini hanyalah satu kehidupan untuk menanti saat2 perpisahan.. kerana setiap sesuatu permulaan pasti  ada penghujungnya.. mungkin dalam masa yang singkat ataupun sebaliknya.. rasanya dah tiba masanya aku melupakan segala yang perit untuk ku lalui.. aku inginkan kehidupan yang dulu… saat aku tertawa keriangan tanpa perlu memikirkan masalah yang semakin mematangkan diriku ini.. aku hanya perlu lalui sedikit masa lagi di uitm sabah ini, dan ingin melupakan sesiapa yang aku sakiti mahupan di sakiti.. aku Cuma manusia yang kurang sempurna!! Maafkan aku wahai teman!

1 Response
  1. bagus2 ko sana
    ahahhahaah
    rilek ko joe~

     

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers