everything changes!

Assalamualaikum W.B. T....

apa yang berlaku sejak kebelakangan ini bukanlah sesuatu yang aku inginkan...
final exam yang baru habis ini memberi impak negatif terhadap diriku... terutamanya dua paper terakhir, bio dan kimia menunjukkan prestasi ku yang teruk semester ini... kadang2 timbul penyesalan ambil aliran bio ni, padahal dalam pengiraan  aku kebih kuat berbanding membaca nie...cubala aku ikut cakap pensyarah math 238 ku sebelum ini..uhuhuhuh
tapi benda dah terjadi, aku harus teruskan sahaja.... bio tetap bio!!!
walaupun pahit untuk ditelan.... 
harapan 4 flat hanya tinggal kenangan, apa yang aku harapkan sekarang semester ini aku masih dekan dan termasuk dalam ranking 5 teratas... insyaALLAH....

0 Responses
Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Powered By Blogger

    Followers