Salam eidulfirti...

Alhamdulillah, hari makin hari, detiknya sudah pun tiba... bagi orang2 beriman, pasti rasa sayu dan sedih.. kerana ramadhan kian menghilang untuk 1431H ini... L
Dan bagi kanak2 mahupun kaum muslimin dan muslimah lain... syawal tiba amatlah dinantikan... kemeriahan berhari raya menjadi satu adat yang setiap tahun disambut dengan penuh kemeriahan...
selamat hari raya maaf zahir dan batin
Dan bagi aku, pemergian ramadhan sedikit sebanyak mendatangkan kesedihan~ tiada lagi puasa dan amalan2 sunat yang boleh dilakukan sepanjang ramadan..  ketibaan syawal juga amatlah dinantikan~ kemeriahan berhari raya di Kg. Bersama sama keluarga amatlah seronok... dan “aidilfitri” juga mengimbau jutaan kenangan yang tidak dapat ku lupakan..
Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir dan Batin... 
tradisi kad raya tahun ini aku tak sempat nak buat.. maaf semua, tak dapat bagi kad raya tahun ni.. insyaAllah tahun depan ek :)
Mohon diampunkan dosa dan dihapuskan segala kejahatan terhadap anda semua :

Assalamualaikum w.b.t dan salam aidilfitri...

Banyak benda yang aku ingin kongsikan kepada pembaca-pembaca semua... tetapi semua itu tidak dapat ku kongsikan setiap cerita indah yang tersusun di setiap detik dan ketika dalam hidupku sepangjang berada di Kg. Halaman ini... kerana terdapat kekangan masa dan juga bergantung kepada kepantasan internet untuk buat sesuatu...
insyaAllah satu masa nnt, akan ku kongsikan setiap kejadian yang berlaku... tapi secara keseluruhannya, aku sangat penat dan keletihan sepanjan berada di rumah~ 
insan lemah tiada daya:

Setibanya september

Salam september~! Alhamdulillah~ telah tiba bulan september... nie lah bulan yang paling ku nantikan antara semua bulan.... ahhahaha... adakah macam tu~ J .. tapi bagiku bulan ini adalah bulan istimewa buatku.. banyak kenangan yang manis berlaku bulan ini berbanding bulan2 yang lain... di bulan ini juga aku teringat akan “orang” tu.. walaupun dah jarang contact.. ahahaha... september i love u~~ ...

09/09/1988
Nak tahu cerita hangat di sebalik september??? Nnt aku citer... kat sini tak boleh la.. terlalu privasi sgt.. .
Insan lahir bulan september:

LCCT - KKIA - SANDAKAN

    
               LCCT                   -->         KKIA        -->       SANDAKAN AIRPORT
Wah~ detiknya bakal tiba… hanya beberapa hari saja lagi menjelang 3hb/09. Ketika ini pemergianku meninggalkan kota shah alam, dan welcome to kota kinabalu dan sandakan…
Nda sabar dah naik kapal… teruja!… apa yang penting sekarang, aku mau balik! Sabah~  genap 9bulan di perantauan, kini masanya bakal tiba…
Sabah! Wait 4 me… hehehehe… kepada kawan2 yang telah mendarat dulu di sabah, azhar andi, cece, alamsa dan sesiapa sahaja… semoga selamat sampai ke destinasi… yang berada di Sandakan tu… pa lagi! Buka di tembok la..!~ pegi bazaar n makan makanan sabah!! Yummy…
Cepatlah saatnya tiba... 
menanti kedatangannya:

Related Posts with Thumbnails
  • tetamu bertandang

    Demi masa

    Followers